Intro til det digitale kommunikationsfelt

shift

Ian James fra Isobar, UK, åbnede SHIFT-dagen med at opridse, hvad digital kommunikation handler om i Isobars perspektiv. De 4 skarpe punkter er gode pejlingsmærker, når man bevæger sig ind i det digitale felt:

 

  • Creating time – skab rum for at forbrugeren bruger tid sammen med dit brand
  • Brand as service – lad dit brand tilbyde noget mere end bare et image og en signalværdi
  • Stories – giv  forbrugeren mulighed for at fortælle historier om (og med) dit brand
  • Continuous communication – bliv ved med at være tilstede der, hvor din forbruger er
Tagged , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: