Kreativ tilgang til rationalitet

Rationalitet er en af de makrotrends, der præger samfundet – og kommunikationen – i øjeblikket. Men rationelle argumenter om effektivitet, funktionalitet og testresultater kan meget let blive en dødssejler i den kreative eksekvering. Derfor er det vigtigt at huske, at effektivitet ikke nødvendigvis er det samme som at skrive: “det virker”! Det viser JWT i Mexico en overlegen forståelse for. Disse billeder er fra en mexicansk kampagne for Reckitt Benckisers pudsemiddel, Brasso:

brasso

Hvad har de uheldige pole-dancers med Brasso og gøre? Selvfølgelig at deres ‘poles’ er blevet pudset med Brasso, og derfor er blevet for glatte. Hvor er det godt tænkt!

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: