Danske butikker keder pengene tilbage i pungen

Kedsomhedens kæde

Kedsomhedens kæde

Så er Aegis Medias nyhedsbrev for maj måned på gaden. Denne gang er Deep Blues bidrag en artikel om, hvor interessante butiksoplevelser kan være, når butikken ses som en brand builder og behovsskaber frem for en transaktionslokation, hvor det bare handler om at få langet nogle varer (fra det begrænsede udvalg) over disken hurtigst muligt. Indrømmet, det er en af vores kæpheste, men er det ikke trist, at man som dansker kan få en ret berigende oplevelse ud af at besøge almindelige supermarkeder i andre lande ene og alene, fordi de er så meget mere inspirerende, end vi er vant til. Vejen frem er de gode idéer via forbrugerindsigt og en shopper marketing tilgang til butikken og VILJEN til at ville det anderledes.  Læs artiklen – og de øvrige i nyhedsbrevet – her: http://www.aemedia.dk/zoomnews/maj2009/article.php?id=129

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: