Cannes Lions 2009 fra sofaen – part II

Så er de første danske Cannes løver i hus. Robert/Boisen & Likeminded tog en bronze i Promo og det samme gjorde Saatchi & Saatch. Se artikel på markedsføring her.

Og så er der kommet shortlist på Cyber hvilket jo altid er rigtigt interessant. Her er det værd at bemærk at Danmark har en shortlistet kampagne for Ferrero for Tic Tac, hvilket er en kampagne lavet i samarbejde med Buzzanova og vores eget Vizeum København. Tillykke til teamet i Møntergade!

Og så vil vi også lige fremhæve farfar, som selvom de er svenske jo er en del af bureaugruppen og derfor krydser vi jo fingre for dem på denne short listing på Unloader Nokia kampagnen.

Det var alt for nu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: