Cannes Lions fra sofaen – part III

Så er der kun få dage tilbage af Cannes Lions 2009. Folk er stille og roligt begyndt og komme hjem og det fantastiske vejr her i Danmark har gjort at det ikke har været helt så hårdt at følge festivalen fra sofaen som frygtet.

Sidste kategori er jo altid den prestigefyldte Film kategori, hvor der i år faktisk er hele 4 danske nomineringer. Se artiklen på TV2 mediaforum her.

Titanium og Integrated synes jeg jo personlig er den mest spændende kategori. Shortlisten er offentligtgjort, men ingen danske navne her. Se alligevel den fulde liste her. Og glæd jer til cases når de kommer online.

Og så er der efterhånden ved at være rigtigt mange gode cases på canneslions sitet. Jeg glæder mig allermest til at weekenden giver tid til at se en masse af de klip og fuldlængde oplæg der allerede ligger på nettet. Specielt glæder jeg mig til at høre Microsofts Steve Ballmer fortælle om hvordan fremtiden byder på helt nye muligheder for at skabe meningsfulde relationer mellem forbruger og brand.

Og så glæder jeg mig til den tilbagevendende Wildfire session med Leo Burnett and Contagious, der nu ligger fuld længde online. Har ikke set det endnu, men var meget inspirerende sidste år.

Tagged , ,

Leave a Reply

