Deep Blue – nu med mere analyse

For den faste læser af vores blog er det ikke nogen overraskelse, at vi elsker indsigt: forbrugerindsigt, markedsindsigt, brandindsigt – alle slags indsigt, der kan hjælpe os i arbejdet med at udvikle kommunikationsstrategier, som gør en forskel for vores kunder. Derfor er det en fantastisk nyhed i Deep Blue, at vi nu tæller seks mand mere, der alle er eksperter i indsigt, nemlig bureaugruppens tidligere analysebureau Carat Insight, der nu er blevet lagt ind under Deep Blue.

Det betyder for det første, at Deep Blue ikke længere kun tilbyder kvalitativ men også kvantitativ analyse. Men for det andet – og vigtigere – betyder det, at vi nu har endnu bedre mulighed for at implementere analyse og strategi. Som vores kreative direktør, Pernille, er citeret for i Markedsføring: “Ved at de strategiske kompetencer, analysedisciplinen og den daglige implementering af handlingsplanen arbejder tæt sammen skabes et grundlag for at kunne agere i markedet.” Læs hele artiklen i Markedsføring her.

Velkommen til de seks nye dybe blå.

Tagged , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: