Diesel Be Stupid

Siger du tit nej til en idé, fordi du bare synes, den lyder for åndssvag? Tænker du ofte tilbage på noget, du sagde nej til med en følelse af, at måske gik du alligevel glip af noget? Så er du faktisk ret klog, ifølge Diesels nye kampagne. Men klogt er også kedeligt. Diesel slår i kampagnen “Be Stupid” et slag for at være dum nok til at prøve nye ting af. “Smart may have the answers, but stupid has all the interesting questions”

Det er tit de dummeste spørgsmål, der sætter skub i kreative tanker, så ligesom Diesel, vil vi bare sige: We’re with stupid”!

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: