Ny Deep Blue Insider

EN INSIDERS BLÅ BOG

Født den 28. november 1985.

Opvokset med forældre, storebror og storesøster i Hune (Nordjylland), Linå Vesterskov (ved silkeborg søerne) og i Århus.

Flyttede hjemmefra som 18 årig og er oppe på min 15. flytning i mit 24årige liv.

Debuterede som student i 2004 med afsluttende eksamen i spansk.

Har siden kunne opleves i blandt andet:

Rejsen til Cuba (2005), Malaysia (2006), Thailand (2006), Australien (2006), USA (2003) og desuden de seks måneder i alperne  – Østrig(2005).

På Sociologistudiet fra 2006, hvor bacheloren blev afsluttet til normeret tid. Fortsættes på kandidaten, hvor 8. semester tilbringes her på Deep Blue.

Desuden bruges fritiden på fantastiske og inspirerende venner, veninder og kæreste, på at spotte SU- venlige rejsemål (lige for tiden skiferier), lave mad, læse om mad og spise mad, drikke cocktails og lege jeg er én af dem fra sex & the city, gå i teatret og meget meget mere.  

Til sommer 2011 udkommer jeg forhåbentlig med kandidatitlen Cand. Scient. Soc. med mindre jeg inden da får et panikanfald over at skulle til at være ’rigtig’ voksen. I så fald gemmer jeg mig nok et eksotisk sted langt væk fra den barske virkelighed.

Tagged

Leave a Reply

