Deep Blue Insider siger hej!

En praktikants bekendelser:

Navn: Jesper Fogh Jensen

Born and raised:  Født d. 7. november 1976 på fødselsklinikken i Århus – jeg var for stor til at de turde tage mig ud på Amtssygehuset!                                 Efter fødslen trådte jeg mine (utallige) barndomssko i 8230 Åbyhøj (YO!) 

Vejen til Carat: Da jeg rundede mit 18’ende år, kunne det kun gå for langsomt med at sige farvel til mors forstads-skørter og goddag til midtbyens pulserende liv i Vestergade. Fra jeg var 18  til 25 stod den på en række mere eller mindre lukrative jobs  – kioskbestyrer, bud, pædagogmedhjælper etc. – sideløbende med en brav kamp for at gøre karriere inden for musikken.  Det blev dog ved nærved og næsten, og som tiden gik, virkede en ´rigtig´ uddannelse mere og mere interessant.  Herfra gik det slag i slag fra HF på VUC  til Medievidenskab på Aarhus Universitet – og nu altså praktik som Deep Blue Insider hos Carat. Fedt!

Fritiden: For præcis 11 måneder siden fik jeg en dejlig knægt, Albert. Ham går der naturligvis rigtig meget tid med gøre til et mandfolk, men der bliver også stadig tid til musikken, vennerne og det uoverskuelige “læs-alle-de-litterære-klassikere-inden-du-fylder-40” projekt. 

Intet for stort, intet for småt: Jeg brænder for at prøve min medievidenskabelige faglighed af i alle dens facetter. Både i det store strategiske perspektiv og i den nørdede, tekstnære detalje.

Leave a Reply

