Insider insight

Egentlig var jeg i gang med noget andet – men jeg stopper op og sætter mig ned. Jeg må lige forstå de faktorer der spiller ind og analysere på processerne. Sådan er det bare med dette særlige forhold mellem mig og kommunikationsprodukter – vi kan slet ikke holde os fra hinanden.

Nysgerrigheden kildrer helt ud i mine fingerspidser – jeg lægger hovedet på skrå. Jeg kan bare ikke lade være med at gå i kødet på nye indsigter, når jeg læser en avis, ser en reklame hører en radioudsendelser eller surfer på nettet.

Hvorfor forstår vi kommunikation forskelligt, og hvorfor lader vi os rive med af noget mens andet aldrig rigtig når vores opmærksomhed? Hvad betyder de forskellige medietypers særlige måde at være medier på, og er der nogle sammenhænge mellem vores personlighed og den måde vi bruger medierne på? Hvad betyder de værdier, som kommunikationen tilføjer til produkter, for den måde vi bruger og identificerer os med produkterne på?

Spørgsmålene pisker rundt i mig – sådan som de altid har gjort. Jeg kan slet ikke lade være med at gå på opdagelse efter flere svar. Jeg er på jagt efter indsigt og viden. Jeg er hooked og involveret. Jeg er Allan Reichstein – og jeg er Deep Blue insider!

Tagged

One thought on “Insider insight

  1. René Corydon says:

    God jagt, Deep Blue Insider. Glæder mig til at læse mere.

Leave a Reply

