Tropicana Juice: Brighter Mornings

Hvordan viser man som juicefabrikant, at man spiller en så vigtig rolle i morgenritualet, at man næsten er med til at skabe morgenen? Og hvordan får man brandets kernebudskab: ‘provider of brighter mornings’ ud at leve? Man skaber morgenen! Og det er lige præcis det, Tropicana har gjort i en lille canadisk landsby, der ligger så langt nordpå, at solen i flere uger om vinteren helt er forsvundet:

Det må man da kalde ‘living the brand’.

Tagged , ,

One thought on “Tropicana Juice: Brighter Mornings

  1. F A N T A S T I S K reklame… Det er brand management, der vil noget.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: