Planning i et nyt kommunikationslandskab

De hastige ændringer i mediestrukturen vi har set gennem de seneste år, har selvfølgeligt stor indflydelse på hvordan man skaber effektive kampagner. Mængden af information der kan leveres, forventningerne til, og mulighederne for, modtagernes involvering og balancen mellem hvad der er teknisk muligt, modstillet hvad der faktisk bliver brugt, er bare nogle af de diskussioner, der fylder hverdagen her i Carat. Disse ændringer påvirker vores arbejde, og vi kan bruger timer på at diskutere, hvordan vi navigerer i dette landskab.

Derfor er det også befriende at høre to af branchens skarpeste hoveder slå hovedet på sømmet angående denne udvikling på CaT konferencen.

Læs artikel og se video på Creativity online.

Og læs Faris Yakobs kommentar på talents imitate, genius steals.

Inspirerende.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: