Er der noget bedre end gode kampagner for et godt formål?

Nu er det vist tid til at slå et slag (beklager ordvalget), for de gode kampagner vi har set i 2010 på områderne: Vold mod kvinder / vold i hjemmet. 2010 har båret på flere europæiske eksempler på, hvad der kan komme ud af et møde mellem offentlige opmærksomhedskampagner samt kreative og dygtige bureaufolk. Vi er selvfølgeligt stolte over vores kunde foreningen Børn og Unge i Voldsramte Familier, der står bag kampagnen Hit the Bitch (som også netop har vundet en DIA (Danish Internet Award)).

Brug desuden fem minutter på eksemplerne nedenfor fra hhv. Frankrig og England…

Tagged , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: