Nye i Århus

I relation til vores tidligere post om nye Insiders, så skal vi da også have præsenteret vores nyeste talenter i Århus. Ane og Karina skal være en del af det dynamiske hold i det jyske, og de har som vores Københavnske Insiders også fået æren af at præsentere sig selv.

(Deep Blue Inside er vores halvårlige praktikprogram, hvor vi inviterer en række unge, talentfulde og inspirerende mennesker fra vidt forskellige fag, uddannelser og landsdele indenfor i 5 måneder.)

Ane Nygaard Meyer


Hvorfor virker noget kommunikation bare bedre end andet?
– Et spørgsmål jeg bliver ved med at stille mig selv!
Det er da fantastisk, hvordan nogle billeder og ord kan sætte både individuelle og kollektive følelser i gang hos os, og endda få os til at involvere og engagere os, mens andet ikke engang strejfer vores bevidsthed. Jeg er et rigtigt lille analysemonster og kan simpelthen ikke lade være med at forestille mig alle de tanker, der ligger bag en kampagne eller lignende kommunikationsprodukter og samtidig forholde mig til, hvordan det virker på modtageren.

Jeg er bachelor i kunsthistorie med medievidenskab som supplering, og er nu i gang med kandidaten på medievidenskab.

I min fritid fotograferer jeg graffiti og street art, men holder også meget af den etablerede kunstscene. Min kærlighed til det dybe salte blå, har ført mig rundt i store dele af verden som en ivrig fritidsdykker, men bruger også tid oven vande, når det ellers lykkedes mig at komme op og stå på mit surfbræt.

Mit næste dyk tager jeg her på Deep Blue i Århus, hvor jeg håber at komme dybere end nogensinde før og måske få svar på mit spørgsmål.

Karina Grosen Nygaard

Jeg er 26 år og læser en kandidat i International Markedskommunikation i Engelsk på Handelshøjskolen i Århus. Efter en tosproglig BA i Engelsk og Fransk erhvervssprog, som jeg påbegyndte pga. min store interesse for sprog, blev jeg ret hurtigt hooked på kommunikationsdelen. Det er nu blevet min store interesse, og jeg synes det er enormt spændende at følge kommunikationsprocessen fra start til slut.

Jeg er født og opvokset i Randers, hvor jeg nu bor med min kæreste og vores datter på 17 måneder. I fritiden spiller jeg fodbold og har gjort det i snart 12 år – jeg elsker at få sved på panden, og det fungerer bedst for mig, hvis jeg skal løbe efter en bold og tackle lidt på andre. Selvom det er hårdt, får man jo dejlig ny energi.

Jeg er desuden meget rejselysten, holder af at gå til koncerter og er generelt den sociale type, der nødigt har en ledig dag i kalenderen. Generelt kan jeg bare godt lide, at der sker noget omkring mig.

Leave a Reply

