Rambuk 2010

Det er uvist om vores talrige fremmøde til årets Rambuk-uddeling i Hal 1001 på Islands Brygge i går skyldes den fine nominering af Hit the Bitch-kampagnen i årets digitalpris, mad og vin med fantastiske kollegaer eller bare muligheden for at spionere lidt på hvad vores kære konkurrenter går og laver.

Under alle omstændigheder var det mulighed for en god aften med kreativitet, faglighed og socialt samvær i centrum.

Vi vandt ikke. Desværre.

Let bittert, men med stor respekt, vil vi sige stort tillykke til Mediacom, der sammen med Danske Bank løb med de fleste priser og mest opmærksomhed  med “Mening og handling”-kampagnen. Et super flot stykke arbejde. Modigt, innovativt og gennemført.

Se den fulde liste over vindere her.

Præsentation af vores digital-kategori.

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: