Pulse11 is a reality

Så blev en tilfældig torsdag ikke bare en helt almindelig torsdag hos Carat Deep Blue! Efter utålmodig og uudholdelig spænding her i huset, kan vi nu meddele, at Pulse11 bookletten er landet på Pilestræde 58.

Efter flere måneders dybdegående research, kontinuerlig brainstorming, effektiv trendmapping og til tider lidt for medrivende møder kan vi nu endelig stå med det færdige produkt i hånden, hvilket er en helt fantastisk fornemmelse. 

Carat Deep Blue er nu klar til at give dig og vores kunder svaret på de 10 vigtigste forbruger- og medietrends for det kommende år. Trends, som er udarbejdet på baggrund af interviews med 25 eksperter, som alle har fingeren på pulsen. Disse eksperter, både i og uden for huset, har med deres unikke insigths medvirket til, at Pulse11 zoomer skarpt ind på 2011. Af eksperter kan nævnes;  

  • Emilia van Hauen, sociolog og trendadvisor
  • Mads Arlien-Søborg, Director and Trend Researcher at PREVIEW
  • Anne Lose, Chief Editor at Eurowoman
  • Thomas Z. Ramsøy, neuroscientist og lector på CBS
  • Mikael Ostenfeld, Group Media Director, TV, Carat
  •  

Med stolthed og begejstring, ser vi nu frem til at afholde zoom sessions i København og Århus midt november og derved endelig løfte sløret for Pulse11. 
Gennem de to zoom sessions vil relevansen af hver trend blive fremlagt, samt hvordan man i praksis kan udnytte de mange insights.     

Hvis du har brug for at være et skridt foran alle andre, er det nu muligt at forudbestille Pulse11 ved at skrive til os. (thorlak.fink@carat.com)

Tagged , , , , , ,

2 thoughts on “Pulse11 is a reality

  1. […] er et udemærket eksempel på en af de trends vi har sporet i vores trendforskningsprojekt Pulse11, “Next to me.” Denne kommunikationsform forlener sig på decentraliseret data, der er […]

  2. […] Nike. Klik her for at se et interview med kunstnerne om pladen og samarbejdet. Under vores årlige trendforskningsprojekt Pulse11 fremgik det meget tydeligt at antallet og varieteten af applikationer er i eksplosiv vækst og […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: