Aegis Media Awards 2011 – årets bedste kampagner fra Aegis Medias verden



Hvert år gør vi vores ypperste for at levere værdifulde, nytænkende og professionelle kommunikationsløsninger til vores kunder. Dette har igen i 2010 medført et væld af flotte resultater, hvilket naturligvis skal fejres. Derfor afholdes Aegis Media Award, hvor de bedste kommunikationsløsninger fra kommunikationsbureauer under Aegis-paraplyen dyster om at være den bedste af de bedste.

Nu er det igen ved at være tid til at rulle den røde løber ud og vurdere, hvilke løsninger der er de mest banebrydende.

I juryen har vi i år vores egen Pernille Fruensgaard Øe, som, i fællesskab med andre kompetente kommunikationsfolk fra hele verden, skal bedømme de mange bidrag – og der er ingen tvivl om, at det sædvanlige, skarpe falkeblik bliver nødvendigt, og at konkurrencen igen i år bliver ben hård. Pernille glæder sig til sin debut i jurygruppen:

”Det bliver spændende at se og bedømme de mange bidrag, som sikkert også kan bidrage med interessant inspiration, vi kan få fornøjelse af her i Carat i Danmark. Der er ingen tvivl om, at der kommer masser af innovative og kreative løsninger, og det bliver svært at vælge mellem dem.”


De mange håbefulde deltagere, der alle har bidraget med deres bedste kommunikationsløsning, stammer fra Aegis Medias bureauer i 84 lande. Med andre ord er der på verdensplan 9.788 forventningsfulde ansatte, der håber, at deres bureau vinder en af de prestigefulde priser. Der dystes i alt i 4 kategorier foruden den mest ærefulde pris ’Grand Prix’, som kun gives til den helt exceptionelle løsning.

Tagged ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: