Vejen til revolutionerende forbrugerindsigter

CCS er Carats nye værktøj til håndtering af omfattende og komplekse forbrugerindsigter. CCS giver os her i Deep Blue, og de andre specialistenheder i Aegis Media, en unik mulighed for at udarbejde endnu mere præcise og målrettede kommunikationsløsninger til vores kunder, som på den måde kan opnå en optimal medieinvestering.

CCS dækker over et større forbrugerstudie og er allerede en succes her på Pilestrædet, hvor der navigeres i systemet fra morgen til aften. CCS bidrager med omfattende og detaljerede indsigter, der udover demografiske fakta og medieeksponering kan give dybdegående viden omkring medieforbrug, involvering i medierne, holdninger til reklamer, brandloyalitet, specifikke dagsmønstre og meget meget mere. Alt sammen noget der kan undersøges på både individuelle og meget kundespecifikke segmenter.

Kort sagt er CCS et unikt værktøj, der giver os omfattende viden om dine mest værdifulde forbrugere, og hvordan vi skal kommunikere til dem.

Effektiviteten i brugen af systemet skyldes ikke mindst en række velorganiserede workshops, hvor ansatte fra mange af Carats afdelinger er blevet introduceret til systemet og har fået hands on. Introduktionsforløbet er tilrettelagt af Thorlak Fink, Tania Folting og Malou Deleuran, der fungerer som vores private CCS-eksperter her på Pilestrædet. De har ivrigt delt ud af deres viden, som nu kommer mange medarbejdere til gode og allerede har affødt nye eksperter, som er i fuld gang med at generere flere af de succesfulde insights.

Vi glæder os til et videre intensivt arbejde med vores nye forbrugerindsigter, som uden tvivl vil bidrage til mange kommunikationssucceser.

Tagged

One thought on “Vejen til revolutionerende forbrugerindsigter

  1. […] vi tidligere har blogget, er vi i Deep Blue utrolig glade for vores nyeste analyseværktøj CCS, og vi vil gerne dele vores viden og erfaringer med jer. I forbindelse med vores nyeste afholdte […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: