Deep Blues private redningsmand

Foråret har budt på endnu en glædelig begivenhed i Deep Blue  – for i mandags kunne vi byde Mikkel Seifert velkommen i teamet som vores nye Marketing Researcher. 

Mikkel har en solid erfaring med kvantitative projekter fra både Berent, Zapera/YouGov og The Nielsen Company og har derfor værktøjskassen i orden. Han har en udpræget interesse for samspillet mellem kvantitative og kvalitative analyser, hvilket er et perfekt match til vores arbejdsmetode.

Derudover er Mikkel lidt af en redningsmand og med en uddannelse som brandmand og førstehjælpsinstruktør, kan han træde til ved nødsituationer i hele verden, hvilket også gør Pilestræde 58 til det sikreste sted i byen…

Vi har glædet os meget til at byde Mikkel velkommen og er glade for nu at have ham som en del af teamet!

Tagged

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: