CCS – The Movie

Som vi tidligere har blogget, er vi i Deep Blue utrolig glade for vores nyeste analyseværktøj CCS, og vi vil gerne dele vores viden og erfaringer med jer. I forbindelse med vores nyeste afholdte CCS Zoom Session i Århus, har vi produceret en kort præsentationsfilm med information omkring CCS samt respons fra vores kunder, som alle har haft succes i brugen CCS:

”CCS analysen har definitivt gjort, at vi kan komme tættere på at få et mere fokuseret og relevant budskab ud til den specifikke målgruppe.”

Jan Askholm, Marketing Manager, BMW Danmark

Vores kunder har bidraget til filmen med deres feedback på CCS, og det har vist sig at være et vigtigt værktøj i deres fremtidige kampagneplanlægning. Vi er i øjeblikket i gang med Telias CCS analyse og allerede på nuværende tidspunkt, viser det unikke værktøj sine kvaliteter:

”Det er jo et fantastisk værktøj … Og helt specifikt på mediedelen kan vi jo gå ind og se lige præcis, hvordan denne her lille, specifikke målgruppe – hvad er deres medievaner? Hvad er det for nogle medier, som vi lige præcis skal ramme den i? Så vi bliver meget mere skarpe på vores medieinvesteringer.”

Dorte Wimmer, Head of Market Communication, Telia.

CCS filmen indeholder flere kommentarer og feedback fra blandt andet Beiersdorf (Nivea) og Nokia.

Se filmen og bliv inspireret!

Er du interesseret i at få uddybende information eller høre nærmere omkring, hvad du kan få ud af CCS, så kan du kontakte Malou Deleuran på malou.deleuran@carat.com.

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: