On a rainy day…

 – kan der også laves effektiv og sjov outdoor markedsføring!

Hollandske SEA LIFE Scheveningen Aquarium har sammen med reklamebureauet Fresh Green Ads lavet en raincampaign. Kampagnen udfolder sig i byrummet på regnvejrsdage, hvor gader og fortove bliver transformeret, i bedste “trylleblæk stil”, til markedsføringsobjekter med en kæmpe blæksprutte, og budskabet ”SEA LIFE never lets you go”. Kampagnen er en finurlig måde at koble afsender ind i en relevant og tematisk kontekst, der afspejler, hvad de som virksomhed står for. Fresh Green Ads har lavet flere alternative kampagner, der udforsker sammenspillet mellem miljø og markedsføring, hvor der især skabes reklamer med stor gennemslagskraft, men med minimal indvirkning på miljøet. Bestemt et kig værd!

 

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: