Guerilla til modeuge

Det hollandske lavprisbrand Zeeman ville bevise, at det ikke behøver at være dyrt at se godt ud, og at deres kollektioner har lige så meget værdi på modeugens podier, som de dyre designeres. For at få adgang til Amsterdams modeuge skabte de brandet “Frank” og en historie om et nyt spændende brand på modescenen.

Kun 7 personer kendte hemmeligheden bag Frank. Forventningerne var skyhøje, da modetoppen mødtes til Franks første officielle modeshow forrige lørdag i Amsterdam; og hele salen var lamslået, da Zeemans velkendte logo tonede frem som afslutning på showet.

Se videoen – og husk at trykke cc for engelske undertekster.

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: