Interaktivt sportsundertøj

Der er et år til de Olympiske Lege 2012 begynder i London, men forberedelserne er allerede godt i gang. Denne store mediebegivenhed får brands og virksomheder til at tænke ud af boksen, når det gælder reklamering. En engelsk bettingvirksomhed ved navn BetFair har udviklet QR-undertøj og har planer om, at de kvindelige volleyballspillere skal have det på under turneringerne. Når QR-koden fotograferes ledes brugerne hen til BetFairs hjemmeside, hvor de kan tilmelde sig siden og opnå et gratis bet. Diskriminerende? Vurder selv, ideen er dog kreativ og er en ny måde, hvorpå virksomheder kan skabe opmærksomhed in-play ved sportsevents.

Læs mere i denne artikel på Mediaweek.com

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: