We R Classic

Vi fortsætter rækken af indlæg om samarbejder mellem musikere og brands med Reeboks nye klassikerkampagne. For at positionere sig som klassikermærke, har Reebok interviewet en række musikere som ex. Nas, Mobb Deep, Erykah Badu og senest Lauryn Hill, der er ophavsmænd og -kvinder  til klassiske (hiphop) albums. En diskret og lækker måde at skabe et link mellem brandet, hiphop-kulturen og klassikerstatus. Alle interviewene kan ses  på kampagnesitet WeRClassic. Se eksempelvis, hvad Lauryn Hill siger om albummet, der bragte hende til tops: “The Miseducation of Lauryn Hill” fra 1998:

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: