Havana Club takeover indstillet til endnu en award

Vores super skarpe og kreative kollegaer i Isobar er blevet indstillet til  “The 10th annual MediaMind Rich Media Awards” for deres Havana Club takeover på MSN:

En fremragende måde at tænke internetannoncering, hvor brugeren bliver involveret, og bannerne bliver vedkommende. Hvis du også synes, det skal belønnes, kan du stemme på:

http://origin.www.mediamind.com/Awards2011/nominees.asp

og i øvrigt se de andre nominerede i kategorien.

Og så er det vist på sin plads og sige: “skål!”  Vi er stolte over at arbejde sammen med så seje mennesker.

Tagged , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: