Vind din udkårne med serenadesang

Har du nogensinde haft lyst til at synge en serenade for din udkårne? En serenade der siger alt det, du altid har villet fortælle ham eller hende? Heineken har lanceret Facebook app’en ”The Serenade”, hvor du kan gøre netop dette.

The Serenade er en del af Heinekens globale kampagne ”Open Your World”, der med filmene ”The Entrance” og ”The Date”, opfordrer Heinekens voksne fans til at slippe tøjlerne og finde deres indre laidback og sjove coolness frem. Med The Serenade får man, med kun fire klik, mulighed for at skabe sin egen serenade til drømmedaten. Serenaderne deles via Heinekens Facebook-side, hvorefter serenadesangerne må afvente enten et ja eller et nej på, om daten er i hus.

The Serenade er en sjov, original og interaktiv måde at tage toppen af stressen ved at skulle invitere sin udkårne på date, og det vil helt sikkert gøre et stort indtryk på modtagerne.

App’en tilbyder hele 640 forskellige serenader på 20 forskellige sprog, så der er rig mulighed for at synge kærligheden i hus med en unik serenade.

Som optakt til Valentine’s Day, topper The Serenade d. 9. februar, hvor Heineken er vært for ”Serenade Live”, som er en 8 timer lang YouTube event, hvor folk fra hele verden kan få chancen for at synge en serenade for deres udkårne live og online. Hvis eventen bliver en succes, vil det udmunde i utallige succesfulde dates i kærlighedens og Heinekens navn. Bedre brand-associationer kan man næppe bede om.

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: