Ny Strategic Planner i København

Strategisk planlægger med Ramasjang

Jeg hedder Dan, og jeg er enormt begejstret for at slutte mig til det stærke hold på Carat Deep Blue.

Jeg kommer fra en stilling som projektleder i DR, hvor jeg har haft ét ben på kommandobroen og et andet i maskinrummet – hvilket vil sige henholdsvis DRs strategiafdeling og Ramasjang-redaktionen. Her har jeg været på en række projekter og events, blandt andet New Media Days og Kulturarvsprojektet, men min største opgave har været som projektleder for Bardatræf.

Sværdhug og orksved

Bardatræf er en event baseret på det eventyrlige univers fra DRs populære børneprogram Barda. Jeg har stået i spidsen for Bardatræf tre sæsoner i træk, og i den periode er Bardatræf vokset, fra at være et lokalt arrangement, til at være blandt Europas største rollespilsevents fordelt over flere dage i flere byer.

(Når jeg siger blandt Europas største, er det i virkeligheden, fordi vi har med et fantastisk og fantasifuldt miljø at gøre. Derfor tør jeg ikke udelukke, at der er 13.000+ rollespillere, der mødes i al hemmelighed et sted i Europa.)

En faglig Schweizerkniv

Jeg er Cand. Mag. i Medievidenskab, men jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at komme godt omkring markedet, medierne og modtagerne. Derfor har jeg også taget et semester på henholdsvis Journalisthøjskolen, Aarhus School of Business og University of Technology i Sydney.

Her hvor første dag går på hæld, er jeg sikker på, at jeg kommer til at falde godt til hos Deep Blue. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at Deep Blue kommer til at leve op til løftet om, at jeg vil få nok at se til – men det er jo kun fedt når det er spændende opgaver.

Slut for nu – Dan Schönemann Hansen

Tagged ,

Leave a Reply

