Midtersiden, et slaraffenland for kreative sjæle

Vi lever i en digital tidsalder, hvor man ikke har tid til at kigge tilbage. Det gør, at der er opstået en tendens til, at for at kunne være innovativ, kreativ eller nyskabende inden for reklame- eller medieverdenen, skal det helst ske indenfor det digitale univers.

Virksomheder bliver dagligt bombarderet med teknologier, som øger mulighederne for markedsføring gennem nye digitale kanaler. I den senere tid har der specielt været fokus på, hvordan virksomheder kan bruge sociale community’s, så som Facebook og deres nye Timeline format, Twitter og den nye store hype Pinterest.

Back to basic

Her hos Carat elsker vi, når traditionelle medier formår at være nyskabende og dermed tager kampen op mod den mere innovative og pulserende digitale verden.  Et sted kreative folk i reklameverdenen altid har sluppet sig løs er outdoorreklamer. Disse fungerer til stadighed, som et befriende afbræk fra det digitale buzz. Der findes et hav af interessante og kreative outdoorreklamer, og man skal ikke lede længe på internettet for at finde eksempler på dette.

Et noget mere overset og utraditionelt sted at slippe sine kreative evner løs er på magasiners midtersider.

Det er derfor fantastisk at se, hvordan reklameproducenterne, formår at udnytte midtersiders potentiale og vække opsigt i magasiner. Disse reklamer fungerer som en udmærket pendant til det voksende fokus på den digitale verden.

Nedenfor er et uddrag af nogle af vores favoritter.

Tagged ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: